Beste vrienden en vriendinnen,

 

5 en 250

 

Tom Boonen was vandaag slechts 5de in Parijs-Roubaix, het kan dus niet alle dagen feest zijn voor wielerminnend Vlaanderen maar Tom heeft zijn krachten alvast gespaard om woensdag in Schoten de Scheldeprijs te winnen …

 

Ik had meer succes; 250 mensen hebben de voorbije 7 dagen mijn blog bezocht terwijl ik er maar met enkelen over gesproken heb en nog niemand de URL, het Internet adres, heb toegestuurd. Dus op het Internet hoef je veel minder te trainen dan Tom Boonen om wat lezers aan te trekken …

 

Zoals met mezelf afgesproken ga ik echter eerst een paar weken proefdraaien. Tijdens de eerste week, een vakantieweek, was het vrij makkelijk om elke dag 15 minuten iets op scherm te zetten maar de volgende week wordt een uitdaging. Het is meer dan een drukke werkweek, met voldoende gebeurtenissen die in de verf kunnen gezet worden maar de vraag blijft waar en wanneer ga ik de tijd vinden om het allemaal te doen ?

 

Dus nog een week en dan leg ik mijn paasei, een URL naar alle vrienden en vriendinnen.

 

Tot morgen !

 

Bruno Segers – segers_bruno@hotmail.com

Schoten

9 april 2006 23:55

 

PS Kijk even naar het tijdstip, bijna de deadline gemist maar dat komt ervan als je na een week afwezigheid eerst al jouw professionele emails moet doorlopen