Beste vrienden en vriendinnen,

 

Maandag = Vergaderdag

 

Klantenbezoeken en externe zaken zijn doodsbelangrijk maar ook intern moet er aardig wat vergaderd worden. Een bedrijfsleider die ‘meetings’ overbodig vindt (of haat) is als een chirurg die geen patiënten wil opereren. Toch moet het efficiënt gebeuren en daarom plan ik steeds op maandag een dag op kantoor. Vandaag was het wel een record; 12 interne en 2 externe meetings op 1 dag. Meeting masochisme …

 

Morgen is het echter iets kalmer. Bovendien hoef ik nu niet meer alles ’s avonds laat voor te bereiden. Vanaf morgen kan ik immers –tot eind September- op regelmatige basis beroep dan op een gratis (zie mijn blog van 07/05) chauffeur. Zoonlief Hans verbleef dit schooljaar 3 maanden in Nice, 3 maanden in Manchester, is terug in België en behaalde zojuist zijn voorlopig rijbewijs. Vanaf Oktober vangen de hogere studies aan maar de volgende 3 maanden moet deze jonge wegpiraat zoveel mogelijk ‘oefenen’ voor zijn rijexamen.

 

Deze keer dus geen eerste schooldag (waar ik in het verleden maar al te dikwijls schitterde wegens een ‘professionele’ afwezigheid) maar wel een eerste rijdag. Vader en zoon, samen in de wagen, van Antwerpen naar Brussel. Zou ik nu rechts vooraan of rechts achteraan gaan zitten ? En zou hij straks een pet opzetten om mij te pesten ?

 

Tot morgen, deze keer op het rechterrijvak van de E19, en max. 120 !

 

Bruno Segers – segers_bruno@hotmail.com

Schoten

08 mei 2006 23:55

 

PS ook een manier om die kerels eens vroeg in hun bed te krijgen