Beste vrienden en vriendinnen,

 

Als je door het bos de bomen niet meer ziet …

… dan moet je het bos langs boven bekijken. Dat is altijd mijn gevoel wanneer ik in een vliegtuig zit. Op de SAS vlucht van Seattle naar Kopenhagen heb je intussen voor iets minder dan 30 $ gedurende de volledige vlucht draadloos Internet toegang maar het zal nog wel een tijdje duren vooraleer ik me daar aan ga bezondigen. Intercontinentaal vliegen is voor mij een enorme opportuniteit om tot rust te komen en laat me toe –zowel privé als zakelijk- een aantal dingen op een rijtje te zetten. Volledig gedeconnecteerd en geen enkele bekende in de buurt, eindelijk even alleen met jezelf. Alle tijd om je mailbox en je hersenen op te schonen en –met de juiste prioriteiten– te herprogrammeren.

 

En dat is bij deze gebeurd. Te vertrouwelijk om het op mijn blog te zetten maar familie, medewerkers, klanten en concurrenten zullen het de komende weken ondervinden. Een verwittigd man is er 2 waard.

 

Tot morgen !

 

Bruno Segerssegers_bruno@hotmail.com

Boven Nederland, onderweg van Kopenhagen naar Brussel

17 mei 2006 16:15

 

PS Vanuit de lucht zie je het zeer goed, Nederland was vroeger meer water dan land. Als je de strijd tegen de zee kan winnen dan kan je alles winnen. Daarom waarschijnlijk dat onze Noorderburen zo zelfzeker zijn en zelfs lucht kunnen verkopen. Het wordt tijd dat ook wij wat assertiever worden; Microsoft op de kaart plaatsen in België en België op de kaart plaatsen in Microsoft en de US. Eén van mijn prioriteiten. Zie hoger.