Beste vrienden en vriendinnen,

 

Vragen staat vrij

 

Bekend, beroemd en rijk zijn heeft voor- en nadelen die mij echter onbekend zijn. Bij gebrek aan ervaring.

 

Regelmatig komen er in ons kantoor te Diegem echter vragen binnen voor Bill die ik ‘ernstig’ evalueer vooraleer ik ze naar Bill doorstuur. Er zijn ook landgenoten die Bill rechtstreeks contacteren waarna Bill de vraag ‘ernstig’ evalueert vooraleer hij ze terugstuurt naar het filiaal in het land van herkomst.

 

Vandaag was het weer zover. Een express zending van het “Office of the President” gericht aan ondergetekende. In het pakket een enveloppe en een brief. Op de enveloppe “Bill Gates Microsoft Etats-Unis” en in de brief een eenvoudige vraag aan Bill. “Men beweert dat U te rijk bent, indien dat het geval zou zijn vindt U hierbij mijn rekeningnummer”. Was getekend …

 

Dat betekent dus dat 

  • De Belgische Post werkt (afgestempeld in mei te Brussel)
  • US Postal werkt (brieven zonder adres komen aan bij de bestemmeling in US)
  • De interne Microsoft post werkt (afgestempeld in Bill’s office op 31 mei)
  • Vragen nog steeds vrij staat

Beide documenten sieren nu mijn blog. En de naam van de dame werd discreet weggehaald natuurlijk. Met de groeten van Bruno.

 

Tot morgen !

 

Bruno Segerssegers_bruno@hotmail.com

Schoten

9 juni 2006 20:15

 

PS Volgens mij stuurde deze dame in haar jeugd ook brieven aan Sinterklaas. Ik zal eens vragen of ze intussen al iets gehoord heeft van de brave man.