Beste vrienden en vriendinnen,

 

Er beweegt wat in de belgische blogosphere

 

Na een warme dag hangt ’s avonds de hitte in de woning, slapen lukt toch niet en dus hebben we alle tijd om te kijken hoe het met mijn belgische blogvrienden loopt : 

  • Luc blijft het blogpeloton aanvoeren met kritische opiniestukjes die veel bezoekers naar zijn weblog trekken
  • Geert geeft ons aardig wat inside informatie over de vlaamse overheid en lanceert af en toe een persoonlijke oneliner (wie tegen zijn verlies kan wint zelden of beneden alle peil is nog altijd boven mijn niveau)
  • Sven is de jongste maar ik raad iedereen aan zijn posting van 1 juni (een videoreportage van 80 minuten) over (de waarheid achter ?) 11 september te openen
  • Bart is sinds een paar weken uit de anoniemiteit getreden en is –een maand na uw dienaar- door Bizz Magazine uitgeroepen tot blog van de maand
  • Michael geniet van vakantie in Italië en maakt zelfs postings vanuit het vliegtuig
  • Tom blijft de meest technische en zorgt er met passie voor dat ontwikkelaars op de hoogte blijven van al het goede dat Microsoft te bieden heeft

Kortom, aardig wat qualiteit aanwezig. Ik zou die kerels eens moeten uitnodigen op een terrasje tijdens deze zomermaanden. Neemt U alvast de tijd om via deze blogs uw blik op de wereld te verruimen.

 

Tot morgen !

 

Bruno Segerssegers_bruno@hotmail.com

Schoten

2 juli 2006 23:45

 

PS Met mij gaat het ook niet slecht, ik heb zelfs Hollywood gehaald.