Beste vrienden en vriendinnen,

 

Gent – Sint Anneke – Schoten – Orlando

 

Gelukkig hebben we onze wagen vanochtend uit de Vrijdagmarktparking kunnen rijden. Je weet maar nooit met die stroppendragers. Als zij beginnen feesten dan moet iedereen mee feesten en is er geen ontkomen aan. Nog 9 dagen onder soortgelijke weersomstandigheden en Inbev zal moeten aanwerven –i.p.v. afdanken- in België.

 

Na al die drukte in Gent hebben we deze middag even halt gehouden op Sint-Anneke, 1 van de weinige Antwerpse plekken die nog niet ontdekt zijn door de Nederlanders. De plage aan de Schelde is altijd een belevenis met dit mooi weer; jonge en oude ‘Vlaamse Reuzen’ aan het zonnen op het strand, bekeken en besproken door sinjoren vanop de terrasjes of de wandeldijk in hun platste dialect. Antwerpen op zijn best.

 

Na de middag vond ik mijn draai niet. Was het de hitte of de gedachte van de komende reisweek ? Waarschijnlijk het laatste. Morgen vertrek ik immers voor een week naar Orlando, Florida. Het nieuwe boekjaar is gestart en we worden daar allemaal verwacht voor een aantal interne meetings en vooral voor de Microsoft Global Exchange, de jaarlijkse hoogmis voor alle Microsoft medewerkers. Met meer dan 10000 bij elkaar voor de peptalk en brainwash. En da’s niet zo mijn ding. Ik hou van massahysterie maar dan alleen op voetbalvelden, of zelfs Gentse Feesten, niet op het werk.

 

Tot morgen !

 

Bruno Segerssegers_bruno@hotmail.com

Schoten

16 juli 2006 23:45

 

PS We reizen om te leren ? Vlaamse Reuzen zijn konijnen met grote oren en komen voor in alle kleuren …