Beste vrienden en vriendinnen,

Lang leve de joggers

Regelmatig krijg ik vragen over het ‘waarom’ van deze blog. Zoals jullie weten beschouw ik mijn dagelijks bloggen als een intellectuele in- en ontspanning. In een ideaal scenario dient deze intellectuele taak ook gecompenseerd te worden door de juiste fysieke inspanning. En dat doe ik hier in vakantie ook dagelijks.

Hier probeer ik immers elke dag een half uurtje te joggen. Tijdens het jaar komt het er niet van maar elke vakantie start met goede voornemens. En dat hebben we nu al 2 dagen gedaan. Een halfuurtje joggen op de dijk tussen Knokke en Heist. Niemand loopt graag alleen en daarom was ik blij dat oudste zoon Hans zich deze ochtend opofferde. Gelukkig deze ochtend want na de middag stak hier aan zee een storm op om U tegen te zeggen.

Het joggen ging vlot maar toch werden we plotseling voorbijgestoken door een tergend traag rijdende blondine in een cabrio. Altijd moeilijk als je met zoonlief al puffend over de dijk loopt … Mag ik bij deze even melden aan die blondine en aan al die andere macho’s hier aan zee dat een cabrio, een Porsche en een Ferrari niet sneller rijden dan al die andere wagens ’s ochtends in de file op de E19 tussen Antwerpen en Brussel ? I.p.v. de show te komen stelen met die bolides kunnen jullie misschien morgen ook eens de Nike ‘Just Do It’ shoes aantrekken voor een korte jogging ? Dan kan ik tenminste bewijzen dat ik al wat snelheid heb bijgewonnen.

Tot morgen !

Bruno Segerssegers_bruno@hotmail.com
Restaurant Beaufort Duinbergen
3 augustus 2006 22:45

PS Tekst werd aangemaakt via Pocket Word op een Windows Pocket PC Phone en vervolgens gepubliceerd op de MSN Space via Internet Explorer. Geen PC in de buurt want het is vakantie. De digitale kloof overbrug je via een GSM, niet via een PC. QED.