Beste vrienden en vriendinnen,  

Think global, act local

De redactie van Trends zocht mensen die ervaring hadden met bloggen en tijd hadden … dus kwamen ze snel bij mij terecht. Met een vraag om te bloggen over de lokale verkiezingen. Zoals jullie weten ben ik a-politiek want bij mij krijgen alle partijen ervan langs. Ik stond een beetje weigerachtig omdat ik geen politieke standpunten wil innemen. Toen ik hoorde dat ik me ‘gewoon’ mocht laten gaan was de beslissing echter snel genomen. En daarom blog ik tot begin oktober zowel bij Trends als op mijn vertrouwde Windows Live Spaces. We draaien dus een maand ‘dubbele shift’ zoals men dat in Antwerpen zegt.

Hierbij alvast een paar links naar de Trends artikels van de voorbije dagen :

·         Lokale verkiezingen ?

·         De vlag dekt de lading niet …

·         De ploeg van ’t Stad(huis) ?

·         Hoe lager het budget, hoe hoger de creativiteit

Lees ook eens de artikels van Frans, Marc, Herman en al die anderen. Dan zie je de trends in de verkiezingen.

Tot morgen !

Bruno Segers – segers_bruno@hotmail.com
Schoten
19 september 2006 23:15
 
PS Bij deze mijn dank aan Xavier en Caren om het ‘act local’ deel van mijn missie te kunnen verderzetten