Ach ja, ik was het bijna vergeten.

We zitten hier bijna een week en ik heb nog niets verteld over Jamaïca. Ooit verdiende mijn vader aardig wat geld aan de Antwerpse haven met de overslag van suikerriet uit Cuba en Jamaïca, vandaag zit ik hier samen met echtgenote Ingeborg zelf te genieten van dit aards paradijs. Vandaag wordt vader 77, bij deze een gelukkig verjaardag. Hij is weliswaar 1 van de gelukkigen die nog geen internet connectie heeft en leeft in de echte wereld maar ooit krijgt hij op 1 of andere manier deze wensen door.

Als hij er niet was geweest had ik nooit kunnen genieten van zeewater dat warmer is dan het zwembad en van al deze peace, love en harmony. Bob Marley is hier geboren maar het échte sprookje van de MBA and the Mexican fisherman is hier -en niet in Mexico- geschreven. Zeker weten.

Zouden we wel terugkeren naar de plek waar VB denkt de verkiezingen te winnen met hun versie van Peace, Love and Harmony ?

Bruno – Negril – 07/10 – 23.30