Vandaag bezochten we met een paar vrienden in Gent de voorstelling van de Caveman, geschreven door Rob Becker en de langst lopende monoloog op Broadway. Het stuk is een pleidooi voor de holenman en laat in hilarische, heldere en voor elke man en vrouw herkenbare situaties zien hoe verschillend we zijn. We gedragen ons nog steeds hetzelfde als in de tijd van de holenman en de holenvrouw, alleen iets moderner.

Mannen zijn van huis uit jagers en vrouwen zijn sprokkelaars. Deze verschillen bepalen nog steeds ons leven van elke dag. Caveman komt ook tot de leuke conclusie dat man en vrouw, twee mensen ieder met hun eigen kracht, samen meer zijn dan twee. Raak, realistisch, en met veel warmte ervaarden we wat van een vrouw een vrouw maakt, en van een man een man. Of wist u al waarom een vrouw zo graag details uitwisselt met haar vriendinnen, en een man nooit de weg vraagt als hij verkeerd gereden is ?

Hebt U trouwens al ooit een vrouw zien jagen of vissen ? Indien ja, laat het me weten.

segers_bruno@hotmail.com – Gent – 18/11 – 23:45

PS Iedereen weet dat ik tegen het teveel aan ICT Awards ben maar mag ik alle lezers toch vragen tussen 14 en 27 november –voor de eerste en de laatste keer- op Bruno’s BlogBoek te stemmen als www.sitevanhetjaar.be ? Dan kan ik eindelijk het voorbeeld geven; de BoB (Best of Blogs) Award weigeren en op 8 december in Dancing Carré eens carré mijn mening zeggen over de nood aan echte Gouden bITjes. Niets meer, niets minder. Intussen probeer ik te achterhalen wie ongevraagd mijn dagelijks bloed, zweet en tranen genomineerd heeft als een blog.