Een zware dag achter de rug. Vijf gesprekken van telkens 2 uur over het verleden, het heden en de toekomst. Soms doet het echt goed eens te kunnen doorpraten met mensen. Tegenwoordig mailen en SMSen we elkaar dood maar praten hoort er blijkbaar niet meer bij. Als je tijdens business hours 2 uur praat met dezelfde persoon word je zelfs gebrek aan efficiëntie verweten.

Een goede opportuniteit dus voor wat humor in Bruno’s BlogBoek. Onderstaande grap over Nen Brusseleir in Nioe Jork ontving ik van een Antwerpse vakbondsafgevaardigde uit de automobielnijverheid nadat hij gisteren –uit solidariteit- zijn collega’s aan de poort van VW Vorst had bezocht :

Een getrouwd koppel uit Brussel komt aan in New York en neemt een taxi.
De man spreekt een woordje Engels, zijn vrouw echter niets.
Taxidriver: where do you come from?
Man: from Belgium.
Vrouw: wa zeit em?
Man: ei vroegt vanwoe da me komme en ik zei da me van den Belgique zen.
Taxidriver: what’s your hometown?
Man: Brussel.
Vrouw: wa zeit em?
Man: ei vroegt vanwelke stad me zen en ik zei da me van Brussel zen.
Taxidriver: In Brussel I had the worst f..k of my life.
Vrouw: wa zeit em?
Man : ei kent aa

Via deze wens ik veel sterkte aan de mensen in Vorst in deze moeilijke tijden, laat daar alles heel maar heeft er al iemand aan gedacht de website van VW Belgium te kraken ?

segers_bruno@hotmail.com – Schoten – 23/11 – 23:15

PS Iedereen weet dat ik tegen het teveel aan ICT Awards ben maar mag ik alle lezers toch vragen tussen 14 en 27 november –voor de eerste en de laatste keer- op Bruno’s BlogBoek (nr. 13 in groep 3) te stemmen als www.sitevanhetjaar.be ? Dan kan ik eindelijk het voorbeeld geven; de BoB (Best of Blogs) Award weigeren en op 8 december in Dancing Carré eens carré mijn mening zeggen over de nood aan echte Gouden bITjes. Niets meer, niets minder. Intussen probeer ik te achterhalen wie ongevraagd mijn dagelijks bloed, zweet en tranen genomineerd heeft als een blog.