Blijkbaar waren mijn ontboezemingen in Bruno’s BlogBoek dd. 20/12 niet persoonlijk genoeg en betrof het alleen maar de opsomming van een aantal van mijn persoonlijke fans. Dat wordt bij deze onmiddellijk rechtgezet. Hier komt mijn meest persoonlijke redenering op basis van 10 stappen :

A + B + C = 0

A + B + C + A = 0 + A

A + B + C + A + B = 0 + A + B

A + B + C + A + B + C = 0 + A + B + C

A + A + B + B + C + C = A + B + C

2A + 2B + 2C = A + B + C

2 ( A + B + C ) = A + B + C

2 ( A + B + C ) = 1 ( A + B + C )

2 ( A + B + C ) = 1 ( A + B + C )

2 = 1

Alleen aan een bende nullen kan je vertellen dat 2 gelijk is aan 1. Of hoe je wiskundig kan bewijzen dat de redenering ‘ik kan in mijn jas, mijn jas kan in mijn valies, dus ik kan in mijn valies’  toch juist is. En nu we toch serieus bezig zijn had ik in deze tijden van vreugdevol samenzijn, geschenken uitdelen en kalkoenen eten graag stilgestaan bij de mensen die het minder breed hebben en minder goed kunnen rekenen.

Onderaan vindt u een foto van een dame uit Madrid. Ze toont aan dat er overal ter wereld nog steeds veel armoede voorkomt. Het is aangrijpend te moeten zien hoe doelloos deze arme vrouw ronddwaalt in de straten van een miljoenenstad, met gescheurde kleren en plastic zakje in de hand. Wees niet ongevoelig en stuur deze foto (incl. de link naar Bruno’s BlogBoek 😉 naar zoveel mogelijk vrienden door om in deze kerstperiode de samenleving te sensibiliseren voor al het onrecht dat nog steeds bestaat.

segers_bruno@hotmail.com – Schoten – 22/12 – 23:15