Smog alarm in Vlaanderen. Snelheidsbeperkingen tot 90 km/uur rond Antwerpen, Gent en op het Vlaamse deel (welk deel dat ook maar moge wezen) van de ring rond Brussel. Deze ochtend moet het op al deze ringen aan chaos van jewelste geweest zijn want het is een prestatie om tegen 90 km/uur een slalom uit te voeren tussen al die stilstaande wagens.

Deze middag was de situatie anders. De baan lag vrij en ik moest me sowieso inhouden om tegen 120 km/u (of meer) de fiscus te plezieren en de staatsschuld te verkleinen. Om te vermijden dat ik overladen word met Pro Justitias heb ik alvast mijn onschuld achter het stuur voor eeuwig vastgelegd.

En tegelijkertijd is bewezen dat mobile blogging werkt. Want dat moest ik nog onderzoeken voorafgaand aan mijn presentatie op het Mapping the fundamentals, visions on a mobile future event in Hasselt eind deze maand. Alleen om Rheingold Howard te zien en te horen zou je al inschrijven. En alle politici zullen er ook zijn, de verkiezingen komen er immers aan en politici die zich nu niet laten zien zijn morgen gezien. Minister Landuyt heeft zich blijkbaar ingeschreven voor mijn sessie. Na het GSMbellen werkt hij nu aan een wetsvoorstel om het ‘handenvrij’ bloggen in te voeren. Gedaan met bloggen achter het stuur want dat zorgt voor bloed aan de muur.

Bruno SegersBOA Constructor – Achter het stuur op de ring van Brussel – 14/03 – 14:30