Het was –en het wordt- een drukke week. Toch kom ik mijn belofte na van een wekelijkse terugblik. Deze keer kort en krachtig. Zoals verleden week voorspeld is het tijdperk Leterme afgelopen en is de Vlaamse regering omgevormd tot het VT4 programma Kris & Co. Kris Peeters zal het me niet kwalijk nemen want hij weet dat ik hem meer dan respecteer. Vlaanderen is een regio van middelgrote bedrijven en met Kris en zijn Unizo achtergrond kan dat alleen het beleid ten goede komen. Hopelijk maakt hij van alle ministers “Snelle Eddies” en dan gaan we nog wat plezier beleven in Vlaanderen. De eerste ministerraad is alvast vlekkeloos verlopen want via de format ‘Het Verstand van Vlaanderen’ kwam iedereen aan bod.

Nu we het toch over verschillende typetjes hebben lanceer ik bij deze een wedstrijd die zou kunnen thuishoren in de “Cocktail” rubriek achteraan in Trends. Ik ben op zoek naar de juiste ondertitel bij onderstaande foto. Van links naar rechts; een ziekenhuisdirecteur, een vermogensbeheerder, een blogger en een kenniseconoom. De foto werd enkele maanden geleden genomen in De Warande. Graag uw ideetjes voor een mogelijke ondertitel. De beste inzendingen ontvangen een jaarabonnement op Bruno’s BlogBoek.