Niemand geeft het graag toe maar ook ik ben een Story lezer. Weliswaar alleen bij de kapper maar toch ben ik een Story lezer. En vandaag was het weer zover, de haren eraf en de Story erin bij kapper Herman. Story nummer 38 van 19 september met op pagina 30 een leuk verhaal over Véronique De Cock. La Morel is een inwijkelinge maar La Véro en den Bruno zijn 2 authentieke producten waar Schoten trots op mag zijn. Naast De Morgen is de Story echter een meester in het zetten van koppen. En zo prijkte boven haar artikel een spontane ontboezeming van mijn uiterst bevallige dorpsgenote “Ik ben nog nooit vreemdgegaan”. Iets verder in het artikel, tussen 2 alinea’s, komt echter de ontnuchtering. Mevrouw De Cock stelt daar immers spontaan “Ik spreek niet altijd de waarheid. Mensen hoeven niet alles te weten”. Waarvan akte. Onmiddellijk heb ik actie genomen en heb La Véro een aantal Hoegaarden bierviltjes bezorgd met de enige echte Schotense waarheid erop … "Wij gaan nooit vreemd, wij voelen ons overal thuis”. Ik ben intussen thuis, kortgeknipt én een Story verhaal rijker. Van Véronique De Cock (voorlopig) geen nieuws.