Zoon treedt in de schoenen van zijn vader. Altijd een risico.

Inspire people to be their unique selves and enjoy life to the fullest

Zaterdagmiddag bracht ik sinds lang nog eens met ons papa door. Het was genieten. We begonnen op een netwerkevent in La Reserve te Knokke en gingen achteraf naar een frituur in Brugge, alvorens nog een wedstrijdje van een lokale voetbalploeg mee te pikken. Het contrast kon niet groter zijn, waar ik me het meest op mijn gemak voelde, lijkt me duidelijk.

Het is een feit dat ik mijn All-Stars steeds vaker moet inruilen voor geklede schoenen. Zo erg vind ik het eigenlijk niet, het verlaten van mijn kinderschoenen moest er ooit van komen. Aangezien mijn 7 hogere studiejaren binnen 9 maanden hun einde vinden, lijkt me dat ook wel gepast. Niet?

Maar vooraleer het definitief zover is, mag de Sint binnenkort nog wel eens mijn schoentje vullen en dit in het bijzijn van een zwarte piet aub. Want als we in België zoals in Nederland voor gekleurde en zelfs blauwe…

View original post 90 woorden meer