“Rock around the clock” … Zoon Nils Segers was de eerste om mijn blogpost in De Tijd deze ochtend vanuit India te promoten. Vanavond is vader Bruno Segers de eerste om vanuit Schoten de blogpost van een zoon te promoten. Kan iemand me uitleggen waarom het tijdsverschil 4,5 uur is en niet 4 of 5 uur?

Inspire people to be their unique selves and enjoy life to the fullest

We waren een tijdje onderweg alvorens aan te komen in Bhubaneswar, dat ook wel eens “stad van de tempels” wordt genoemd. Ideaal voor een religieus iemand als mezelf (lees blogpost 16/09/13 –  7 vette jaren, 7 magere jaren). De koeien die in dat verhaal een interessante rol spelen, kwam ik hier tegen toen ik de luchthaven net had verlaten. Ze lopen hier trouwens gewoon rustig op straat.

We krijgen hier drie maal per dag eten voorgeschoteld. Telkens is er rijst, een groente variant en kip. Dit lijkt me toch niet zo ver af te liggen van onze aardappelen met warme groenten en een stukje vlees. Een beetje pikanter is het wel, maar ik hou wel eens van wat opwinding.

Eén van de eerste namen die ik me nog kan herinneren uit mijn bachelor studies is Henry Mintzberg. Jullie mogen eens raden welke naam gisteren in de les onmiddellijk aan bod…

View original post 83 woorden meer