Inspire people to be their unique selves and enjoy life to the fullest

Onze leraar zei het afgelopen week nog in de les, we zijn halverwege. Ik had er geen besef van, de laatste 6 maanden zijn voorbij gevlogen. Mijn 10-daagse surftrip in het zuiden van India was dan ook een prachtige afsluiter van de eerste helft van mijn 3CMGM-studies. 25 uren waterpret in de golf van Bengalen en 5 boeiende leesboeken waren mijn beloning voor de inspanningen van de afgelopen maanden.

Ik herinner me onze eerste lesdagen in Antwerpen nog alsof het gisteren was. Alles was zo nieuw en onwennig. Wat een contrast met het vertrouwd gevoel ik nu heb telkens een volgende lesdag aanvang neemt. Het is reeds een prachtige ervaring geweest waar ik al enorm veel van heb opgestoken. En dat gaat soms heel ver, gisteren ontdekte ik bijvoorbeeld nog één van de basisbeginselen van het algebra. Nooit te oud om te leren, al had ik dit misschien toch al…

View original post 125 woorden meer