Bij gebrek aan persoonlijke eindejaarsshow zochten 11 BV’s gisteren de media op om een problematiek (terecht) en zichzelf (wat minder terecht) in de spotlight te plaatsen.

  • Ik zoek vandaag elf BV’s om de vier overheden in ons land in gebreke te stellen en een steviger schuldbeleid te eisen. Wanneer er binnen de maand geen bindend positief antwoord komt, wordt het een rechtszaak, en ga ik de media in gebreke stellen dat ik geen BV’s vind.
  • Ik zoek morgen elf BV’s om de vier overheden in ons land in gebreke te stellen en een steviger mobiliteitsbeleid te eisen. Wanneer er binnen de maand geen bindend positief antwoord komt, wordt het een rechtszaak, en ga ik de media in gebreke stellen dat ik geen BV’s vind.
  • Ik zoek overmorgen elf BV’s om de vier overheden in ons land in gebreke te stellen en een steviger fiscaal beleid te eisen. Wanneer er binnen de maand geen bindend positief antwoord komt, wordt het een rechtszaak, en ga ik de media in gebreke stellen dat ik geen BV’s vind.
  • Ik zoek ….

Dit land heeft niet alleen teveel politici maar ook teveel BV’s (of WC’s in het zuiden). Dringend tijd dus dat we daarvan gebruik maken.

Of gaan we eindelijk samen vooruitgaan en de mediatisering van elke uitdaging stoppen? Deze regering heeft een meerderheid en misschien kunnen we beter wat meer samenwerken rond het sensibiliseren en de oplossing ipv tijd te verliezen aan de confrontatie …

Het is trouwens de eerste keer sinds “ik ga naar de koning” Tindemans dat ik medelijden heb met een CD&V politicus. Daarnaast maak ik mij al jaren zorgen dat politici BV’s willen worden via allerlei TV-programma’s. Maar er komen andere tijden; nu willen BV’s blijkbaar aan politiek gaan doen. Zo geraken we er nooit.

Wedden dat mijn bericht door de media doodgezwegen wordt of gaan mijn social media vrienden en vriendinnen nog eens tonen wie de echte media en BV’s in dit land zijn?